Söndagsmys :)

Hellu, tänkte fixa överraskning till Fia idag men jag orkade inte gå förlåt hahaha :D
tänkte baka kladdkaka till henne medans hon jobbade sen när hon kom hem så fanns den bara där, lite gullig tanke visst :D
vet att Lotta och Anne-lie läser min blogg ibland... mowhahah
Men just nu håller jag på att städa i pyjamasbyxor och anton repettos tröja haha :D
Känner mig dissad idag...
Rasmus är sjuk och pernilla har svikit mig..:((((
fuckde.
men ja.. kanske ändå ska fixa kladdkaka till fia sen, undrar när hon slutar jobba...:///
typ 10 eller något, men jaauu :D
får väll fortsätta städa, and i see you gays later :)
pusshej kanske bloggar ikväll också vem vet :O

hejsvejs

i miss the summer..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0