helluuu

hejhej alla goodingar :)
sitter å gosar med lite sånna typ karameller och fiiis tröja :)
my favourite! eller hur de stavas (A)
hihi, hmm, har precis gjort matte och hjälpt tor med engelska :)
sen blir det john tucker must die med brossan (L)
you know i love u :D
hah, men men, lovade ju att börja skriva oftare... det blev inte så ofta som jag tänkt men jag har skrivit för en vecka sen, det är fan rekord brukar typ gå en månad eller nått :D
hihihih (L)
men jaaooo, lite kaoooos i skolan nu, har precis fått besked att jag ska få gå om nian, synd jaaoo, men jag får gå på balen med mina gammla goodingar :*
men idag hände en tragisk sak... ATA DUMPDE MIG... vet inte för vem, men den horan ska dö... fuck han alltså.. nån mer som har blitt dissad... asså riktigt förbannad men jaja, får väll hitta någon annan.. men den fittan ska dö i alla fall..
men jaja sen ska man ju gå om nian också redan nu, ska sticka ner till 8:orna nu efter jul, men ska dra nu kan blogga mer imorgon om jag kommer ihåg det :)
pusshej<3





Kommentarer
Postat av: Julia ♥

Anmäl dig gärna till min tävling "Veckans blogg"

Hoppas du haft en fin dag!

Kram

2009-11-13 @ 22:19:06
URL: http://juliasusanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0