Hejsan :D

13/11 var en kaaooooosdag!!!!!!!
fredag den 13 alltså :O
asså riktigt, först hade pernilla damp på mig typ hela dagen, och jag dampade tillbaks så klart, sen kom rasmus och var ännu dampigare och hade slagge med wille, sen på kvällen var joel dampigast av dampigt han sparkade mig på foten så den stukades, ska rönka den på söndag om det finns spricka i den...
kul dag säger jag bara, men den var faktist kul i början :))
lite mkt regn bara :D
på kvällen bråkade jag med tor när jag kom hem föresten..
det var både kul och inte kul..
men vi hörs igen senare tror jag pusshej :)

fin bild från igår


Kommentarer
Postat av: Julia ♥

Klart att du får vara med, tipsa gärna andra om min tävling :)

Kram

2009-11-14 @ 17:54:13
URL: http://juliasusanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0