Hejsan alla vaccinbarn :)

VACCINERING IDAG, KAAAAAAAAOS, KAN KNAPPT RÖRA MIN ARM!
min hand är typ bedövad min arm gör ont som fan och jag har sjuuukligt ont i ryggen!
fuuck det!
jag hatar vaccin!
några fler som gör det?
åååh kaoosdag också ja, bråkade som fan med mamma hos kuratorn... och sen ringde polisen när jag va i skolan, och snackade om misshandeln som skedde i södra sandby i sommras, kaaooos!!!
jaaaaa, men jag fick tröjan av sofiiiiie, L O V E !
älskar den, fii du kommer aldrig få den tbx :)
hihih, snart ska miss montana soviiish :)
hon är trött och hon har ont lite överralllt, men först mackor :*
ssssssmssssssssa gäääärna :D


P U S S L O V E <3

BILDEN ÄR SEXIIIG TILL MAX :)



Kommentarer
Postat av: Sofie

Nooooo! Mn tröjjaaaa :') Innan jullovet hanan ; ) <3333

2009-11-10 @ 18:27:29
URL: http://sofiefi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0